اهمیت نوشیدنی‌های ورزشی

اهمیت نوشیدنی‌های ورزشی

یکی از موضوعات مهم در تغذیه ورزشی استفاده از نوشیدنی های ورزشی مناسب توسط ورزشکاران است.نوشیدنی های ورزشی بر اساس میزان قند شون به ۳دسته نوشیدنی های هایپوتونیک، ایزوتونیک و هایپرتونیک طبقه بندی میشن.

ادامه مطلب
باشگاه تنیس ایروپ airop.ir

عبور راکت از تور

در حالت کلی، عبور راکت از تور و برقرار کردن تماس با توپ در زمین بازیکن مقابل منجر به از دست دادن آن امتیاز می‌شود، دقت داشته باشید که عامل تعیین کننده، محل تماس توپ با راکت است، این بدین معنی است که ادامه ضربه (فالوترو) می‌تواند خط فرضی تور را رد کند و وارد فضای زمین حریف بشود.

ادامه مطلب
تنیس، ایمن ترین ورزش در دوران کرونا

تنیس، ایمن ترین ورزش در دوران کرونا

با این مطالعات متوجه عدم انتقال ویروس از سطوحی مانند توپ تنیس شدیم میتوانیم با خیالی آسوده‌تر در این ایام به ورزش محبوب تنیس بپردازیم. این نکته را فراموش نکنیم که ورزش کردن و حفظ سلامتی و شادابی بدن در هر شرایطی کمک شایگانی به میزان آمادگی بدن در برابر بیماری‌ها میکند

ادامه مطلب
قوانین پایه برای بازی کردن تنیس

قوانین پایه برای بازی کردن تنیس

بازی تنیس در طول سالیان تغییرات زیادی بزرگ و کوچک داشته است و مانند دیگر ورزش ها دارای قوانین و مقرارت مشخصی است که باید در هنگام انجام بازی آنها رعایت شود که در مقاله زیر به بخشی از این مقررات اشاره می شود تا شما با اطلاع از آنها بتوانید ورزش خوبی را تجربه کنید.

ادامه مطلب
باشگاه تنیس ایروپ airop.ir

فواید ورزش تنیس برای سلامتی جسمی و روحی

تنیس به دلیل تحرک زیادی که دارد، برای بدن تمامی افراد و با هر سن و سالی میتواند مفید باشد و در رشد و سلامتی آن شخص موثر میباشد. بازی و انجام دادن تنیس چندین مزیت دارد که در زیر به آنها اشاره میشود تا شما با در نظر گرفتن آنها میتوانید ورزش تنیس را دنبال کرده و از مزایای خوب آن استفاده کنید و لذت ببرید.

ادامه مطلب
باشگاه تنیس ایروپ airop.ir

تاریخچه ورزش تنیس

تاریخچه ورزش تنیس : تنیس یک ورزش راکتی جذاب و پر انرژی است که بین دونفر یا دو تیم ۲نفر انجام می شود. هر بازیکن دارای یک راکت است که صفحه ای توری شکل دارد و به آن زه راکت گفته می شود. بازیکنان با زه راکت توپ تنیس را که با پوششی نمدی پوشیده شده است به زمین حریف پرتاب می کنند.

ادامه مطلب